z

Freelance ondersteuning

Is uw secretaresse of office manager ziek? Gaat zij met zwangerschapsverlof? Zit u gewoon zonder? Of heeft u een grote achterstand weg te werken? Op deze momenten sta ik, Vivi Tummers, voor u klaar.

De sleutel tot een succesvolle organisatie is de juiste secretariële ondersteuning.
Ik zorg voor deze ondersteuning op interim basis.

Waar komt het niet voor? Tijdelijke onderbezetting op het secretariaat.
Ik zorg er dan voor dat u deze periode kunt overbruggen.
Ik ben een persoon die zich de werkzaamheden snel eigen maakt!
Zo kunt u zich weer volledig op uw werk richten.

Wat is voor u het voordeel om met mij te werken op freelance basis:
- ik ben zelfstandig ondernemer en daardoor sterk gemotiveerd;
- u hoeft geen premies en belastingen af te dragen;
- u heeft geen extra loon- en personeelsadministratie;
- u krijgt uitsluitend die uren gefactureerd waarop daadwerkelijk voor u is gewerkt;
- u bent zo goed als geen inwerktijd kwijt.

Heeft u tijdelijk een secretaresse, management assistent, personal assistant of een office manager nodig? Of heeft u een vraag over mijn diensten, ervaring, beschikbaarheid of wilt u graag een vrijblijvende offerte ontvangen?

Bel of mail mij: +31 (0)6 5066 8270 / vivi@justsecretary.nl.